miasto Bytów w internecie

Fotografia lubna
Reklama i Ogłoszenia Ogłoszenia Drobne Katalog Firm

Temp. w Bytowie: b.d.
Wypadki z udziałem młodych kierowców
Odpowiedz w tym wątkuZałóż nowy wątek

M.B. napisał(a):
W miniony weekend miały miejsce dwa wypadki  z udziałem młodocianych kierowców.

Wczoraj, po godzinie 22:00 doszło do wypadku z udziałem 19-latka. Zdarzenie miało miejsce na ulicy Wojska Polskiego.

Czytaj pełny tekst artykułu
Cytuj PW Strona WWW
Poinformuj o poście moderatora forum

Pięknie urwał !!!

--
"to punish and enslave..."
Cytuj PW

Niezłą miał jazdę, 5 słupków załatwił.
Sam nie jestem starym kierowcą (dopiero ćwierć wieku za mną), ale to co ostatnio ta ledwo co pełnoletnia młodzież wyprawia za kierownicą, to mnie mieści się w głowie.
Czyżby to jeden ze skutków bezstresowego wychowania, czy też coś innego ma na takie zachowanie wpływ, przecież kiedyś taka 18-letnia młodzież (vide mój rocznik chociażby) to takich akcji w ciągu pół roku posiadania prawka nie wyprawiała.
No i tak rozważając teraz, czy oprócz limitu punktów dla młodych kierowców (<1 rok) 21 punktów, ilość przyznawanych punktów nie powinna być zdwojona, dzięki temu, raz dwa osoby, które takie wykroczenia popełniają, zostaną wyeliminowane z dróg naszego kraju.
Cytuj PW

Nie rozumiem dlaczego 6 punktów, za kolizję jest przewidziane 10 a tak po za tym to takie praktyki w Bytowie to codzienność. Skandal jak tam poruszają się ci "doświadczeni" kierowcy przecież to strefa zamieszkania, całe szczęście że się rozwalił i dobrze że nikogo nie zabił. Jeden kretyn mniej chociaż na chwilę.

--
Sztuczna INTELIGENCJA jest dużo lepsza od naturalnej GŁUPOTY....
Cytuj PW

mega debile Ci młodzi kierowcy,pytam gdzie rozsądek i logiczne myślenie?! na wszystko mają "nalane",tylko jak już coś się stanie to zostaje tłumaczenie-ja nie chciałem.....A tatuś ALFĘ wyremontuje!a jak!!!
Cytuj PW